Właśnie wystartowała pierwsza telewizyjna kampania preparatu Bioaron C.
Grupą docelową kampanii jest są rodzice dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, którzy - świadomi zagrożeń wynikających z obniżonej odporności ich pociech - podejmują decyzję o podawaniu naturalnych preparatów zabezpieczających przed infekcjami.
Spot trwa 30-sek. Utrzymany jest w ciepłej, pastelowej konwencji.
Przekaz bazuje na pozytywnych emocjach, nie zaś na wzbudzeniu lęku przed chorobą.
Kampania trwać ma 3 miesiące.
Spot będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TV4, TVN Style, Polsat Cafe, TV PULS.
Kampanii towarzyszą również intensywne działania wspierające w prasie, Internecie oraz komunikacja PR.
Nowy Visual i film reklamowy został przygotowany przez agencję Just Health Club (JHC), zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiada agencja Open Media.